Prowadzenie hotelu to niezwykle trudne zadanie. Tabuny gości, przewijające się w każdym miesiącu potrafią wykończyć. Szczególnie bycie kierownikiem hotelu potrafi zestresować. Jak dobrze zorganizować swoją pracę, by uniknąć nerwów? Większość zadań możemy oddelegować. Zatrudnijmy pracowników, którzy są specjalistami w poszczególnych dziedzinach.
Personel hotelowy
Zatrudnijmy osobę, która zadba o wyposażenie hotelu - zasłony, obrusy, ręczniki hotelowe - niech to wszystko będzie na jej głowie. Przyda się również kucharka i kelnerka do obsługi gości w czasie posiłków. Oprócz tego niezbędne będą pokojówki, które zadbają o porządek i to, by ręczniki hotelowe były zawsze świeże. Jeśli mamy duży budżet, warto pomyśleć również o ogrodniku, czy portierze. Wszystkie te osoby pomogą nam w wykonywaniu wszystkich hotelowych obowiązków, co doskonale wpłynie na nastrój gości - będą oni szczęśliwi, że wokół nich są sami profesjonaliści troszczący się o nich. Dzięki temu goście będą zrelaksowani i szczęśliwi i chętnie do nas wrócą.